شناسهٔ خبر: 24235370 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در استان اصفهان

اصفهان- ایرنا- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بارش در بیشتر نقاط این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

' حجت الله علی عسگریان ' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو ناپایدار تا اوایل هفته آینده در استان است و برای امروز در مناطق غرب و جنوب بارش باران و برف و وزش باد استان پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه با تقویت سامانه از فردا ( پنجشنبه) در بیشتر مناطق استان بارش پیش بینی می شود گفت: بارش در مناطق غربی و جنوبی بصورت برف و باران و در سایر مناطق استان بشکل بارش سبک خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید و بارش برف در ارتفاعات استان هم پیش بینی می شود افزود: در حال حاضر آسمان در سطح استان نیمه ابری تا ابری است و بتدریج شاهد افزایش ابر در استان اصفهان خواهیم بود.
به گفته علی عسگریان دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
وی گفت: دمای هوای امروز ( چهارشنبه) در شهر اصفهان به چهار درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته 2 درجه گرمتر شده است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از خوروبیابانک با 17 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و داران و فریدونشهر با 6 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد.
وی، برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه، هوای ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده و برای روز جمعه، آسمانی قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.
ت 7150 / 1339

انتهای پیام /*

نظر شما