شناسهٔ خبر: 24234193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عظمت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدای والامقام است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عظمت، عزت و اقتداری که امروز در کشور شاهد هستیم مدیون خون شهدای والامقام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در یادواره شهدای روستای خانکندی که در مسجد جامع این روستای نمین اظهار داشت: عظمت، عزت و اقتداری که امروز در کشور شاهد هستیم مدیون خون شهدای والامقام و دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان کشورمان در جبهه‌های حق علیه باطل هستیم و باید قدردان این ایثارگری و گذشت در راه کشور باشیم.

وی با اشاره به ولایتمداری ملت ایران افزود: مردم ایران با تبعیت از امام راحل در هشت سال جنگ تحمیلی حضور چشمگیر داشته و با گذشت از جان خود و ایثار و فداکاری توانستند کشور را به مرحله اقتدار و پیروزی برسانند تا بعد از این همه سال بتوانیم جشن 40 سالگی انقلاب را بگیریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در سایه خون پاک شهدا میسر شده است که ما نیز وظیفه داریم تا در ادامه راه شهدا و با تبعیت از ارش‌ها و آرمان‌های آنها در حفاظت و حراست از کشور گام‌های جدی برداشته و کشور را در برابر هر گونه توطئه و فتنه محافظت کنیم.

بابازاده با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تزلزل در نظام تصریح کرد: در طول 39 سال بعد از پیروزی انقلاب مردم ایران ثبت کرده‌اند که هر جایی احساس خطر کنند در صحنه دفاع از نظام حضوری جانانه خواهند داشت و هرگز اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود را نخواهند داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل حاکمیت ارزش‌های دینی در کشور را از برکات انقلاب دانست و بیان کرد:‌ در راستای اعتلای ارزش‌های دینی و اسلامی و نیز آرمان‌های نظام و انقلاب مردم این منطقه نیز جانفشانی و فداکاری کرده و در این مسیر روستای خانکندی نمین چندین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ ع

یادواره شهدای روستای خانکندی 

 

نظر شما