شناسهٔ خبر: 24233690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سعادت و تعالی انقلاب اسلامی درگرو تبعیت از ولایت فقیه

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : طلاب علوم دینی باید حدیث غدیر را برای جوانان بازگو کنند که حدیث غدیر شناسنامه مکتب شیعه است.

صاحب‌خبر -

سعادت و تعالی انقلاب اسلامی درگرو تبعیت از ولایت فقیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،آیت الله سید احمدخاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع عزاداران فاطمیه شهر باغین گفت :فاطمیه و ولایت شناسنامه شیعه اند.

وی افزود:چراغی که حضرت زهرا (س) در مسیر حق و ولایت برای شیعیان روشن کرده ، چراغ ابدیت است وبیعت با فاطمیه بیعت با ولایت است.

وی به آثار وبرکات ولایت فقیه درطول 40سال در کشور اشاره کرد وگفت:اصل انقلاب و تداوم انقلاب و اداره کشور ودرزمان بحرانها وامنیت حاکم برکشور برعهده ولی فقیه است و فتنه گران واغتشاشگران اصل ولایت فقیه را هدف قرار می دهند چون می دانند که تداوم و استواری این انقلاب در طول این چهل سال از برکات ولایت فقیه بوده وخواهد بود‌.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور با بصیرت ملت بزرگ ایران در برخورد با اغتشاشگران اخیر گفت:ملت ایران به خوبی می دانند که فتنه گران واغتشاشگران وصل به منافقین ،سلطنت طلبان وموردحمایت استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و به ویژه عربستان سعودی هستندو با حضور با بصیرت وآگاهانه خود در میدان جواب قاطع و محکومی به آشوبگران دادند و حمایت خودشان را ازولایت فقیه و ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

امام جمعه تهران به تحرکات اخیر فرقه دارویش گنابادی و در گیری با نیروی انتظامی اشاره کرد وگفت: این اقدامات وتحرکات فرقه ضاله دارویش گنابادی بازی بچه گانه وتلاشی مذبوحانه است که ملت ایران این اقدامات را به شدت محکوم می کند.در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دشت آبادی امام جمعه شهر باغین هم گفت:در راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال مردم باغین همگام با دیگر هموطنان با حضوری گسترده وحماسی حمایت خودرا از آرمانهای انقلاب اسلامی ،و پایبندی به اصل ولایت فقیه را بار دیگر اعلام کردند.


انتهای پیام /س

نظر شما