شناسهٔ خبر: 24232002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر؛

مانور عملیات جهادی برق استان بوشهر برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور عملیات جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه جهت مقابله با بحران حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در محدوده شهرستان های بوشهر و تنگستان برگزار شد

صاحب‌خبر -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور عملیات جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه جهت مقابله با بحران حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در محدوده شهرستان های بوشهر و تنگستان برگزار شد.

به گزارش جنوب نیوز، امراله پاراد در آیین اختتامیه مانور عملیات جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه جهت مقابله با بحران حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی(استان بوشهر) افزود: 50 گروه عملیاتی متشکل از 200 تن از پرسنل فنی و عملیاتی، چهار اکیپ نظارتی و ارزیابی، 50 نفر در قالب پرسنل پشتیبانی و تدارکات با بهره گیری 150 دستگاه ماشین آلات سبک و 15 دستگاه ماشین آلات سبک در برگزاری این مانور مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: در قالب مانور یاد شده ظرف مدت چهار ساعت با تلاش و همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نصب 115 اصله پایه بتنی، ساماندهی شبکه فشار متوسط به طول 7 کیلومتر، بکارگیری هشت دستگاه تجهیزات مانوری و کلید زنی منصوبه، تعویض سطح مقطع هادی شبکه به طول 2 کیلومتر و افزایش قدرت مکانیکی شبکه به طول 15کیلومتر بدون کوچکترین حادثه برگزار شد.

پاراد ادامه داد: با توجه به اهمیت برق به عنوان یک زیرساخت حیاتی و مهم در بحران ها، بهسازی و تامین برق یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده است.

وی افزود: در این راستا برگزاری رزمایش هایی برای افزایش توان عملیاتی پرسنل در مدیریت بحران های احتمالی حایز اهمیت ویژه ای است که این شرکت به برگزاری آن اهتمام ویژه دارد.

پاراد یادآور شد: در این رزمایش بزرگ اصلاح و بهسازی شبکه برق در جهت کسب امادگی برای مقابله با بحران های احتمالی بوده که امید است در رزمایش های بعدی عملیات مشابه بدون اطلاع قبلی باشد.

نظر شما