شناسهٔ خبر: 24231818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تور جهانی کیش؛

بازیکن اندونزی: شکست ایران کار آسانی نبود

بازیکن تیم یک اندونزی گفت: پیروزی برابر ایران کار ساده ای نبود و شکست میزبان کمک زیادی برای صعودمان به جمع 16 تیم برتر می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اشفیا پس از پیروزی برابر تیم ملی ب ایران گفت: بازی بسیار خوبی برابر ایران انجام دادیم و به سختی به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر در رویدادهای مختلفی با تیم های ایرانی بازی کردم و رشد این رشته ورزشی در ایران را حس می کنیم زیرا هر بازی نسبت به بازی قبلی رقابت سخت می‌شود.

بازیکن تیم اندونزی یک درباره میزبانی ایران در تور جهانی کیش گفت: میزبانی بسیار خوب و همه امکانات مورد نیاز در دسترس است.

وی سطح فنی تور جهانی کیش را خوب ارزیابی کرد و گفت: رقابت های جدول اصلی بسیار نزدیک به هم است و نشان می دهد که تیم های خوبی در این رقابت ها شرکت کردند.

تیم ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی کیش دو بر صفر مغلوب اندونزی یک (اَد راچمان – محمد اشفیا) شد.

سومین و آخرین دوره تور جهانی سه ستاره کیش که از یکم اسفندماه شروع شده است، پنجم اسفندماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

نظر شما