شناسهٔ خبر: 24231635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شیراز| روز سخت صنعت فجر مقابل دفاع آهنین ملی حفاری اهواز

R41382/P1336/S6,61/CT7

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» به مصاف «ملی حفاری اهواز» می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه4 اسفندماه تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» در دیداری خارج از خانه به مصاف «ملی حفاری اهواز» می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 5 بر یک به نفع تیم ملی حفاری اهواز به پایان رسید.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در 19 بازی گذشته خود 8 پیروزی، 2 تساوی و 9 باخت داشته و با کسب 26 امتیاز در رده ششم جدول 12 تیمی قرار دارد.  این تیم تاکنون 52 گل زده و 62 گل دریافت کرده است.

بانوان صنعت فجر شیراز که در دو هفته گذشته مقابل دو تیم مدعی پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران تن به شکست دادند در این هفته نیز مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی به میدان می‌روند. شاگردان زارع در این دیدار نیز مانند دو دیدار گذشته روز سختی خواهند داشت.

در مقابل تیم ملی حفارس اهواز قرار دارد که در 19 هفته گذشته 17 پیروزی، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم تاکنون 119 گل زده و 21 گل دریافت کرده است.

تیم صنعت فجر شیراز در صورت برد در این دیدار می‌تواند رده ششم را برای خود حفظ کند. تیم ملی حفاری اهواز نیز با برد در این دیدار جایگاه خود در رده دوم را تثبیت خواهد کرد.  

در حال حاضر تیم‌های پالایش نفت آبادان با 55 امتیاز، شرکت ملی حفاری اهواز با 52 و دانشگاه آزاد تهران با 51 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم پویندگان صنعت فجر  شیراز

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته نخست مقابل دانشگاه پیام نور سیرجان با نتیجه 2 بر 3 تن به شکست دادند، در هفته دوم مقابل مس رفسنجان با نتیجه 8 بر یک مغلوب شدند.

این تیم در هفته سوم مقابل سیاه‌جامگان خراسان رضوی با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد، در هفته چهارم مقابل شهرداری رشت 2 بر یک مغلوب شد، در هفته پنجم 3 بر 2 از سد نفت طلائیه گذشت و در هفته ششم مقابل تیم استقلال ساری یک بر یک به تساوی رسید.

پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته هفتم رقابت‌ها مقابل تیم پالایش نفت آبادان 6 بر صفر بازی را به میهمان خود واگذار کردند. در هفته هشتم مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران 3 بر 2 مغلوب شدند.

فجری‌ها در هفته نهم مقابل تیم ملی حفاری اهواز 5 بر یک بازی را واگذار کردند. در هفته دهم مقابل بانوان البرز زنجان با نتیجه پرگل 12 بر صفر پیروز شدند و در هفته یازدهم مقابل دختران کویر کرمان 7 بر 2 شکست خوردند.

بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته دوازدهم مقابل تیم پیام نور سیرجان 5 بر 2 پیروز شدند. در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان 5 بر 3 پیروز شدند. در هفته چهاردهم دو بر یک سیاه جامگان خراسان را پشت سر گذاشتند و در هفته پانزدهم مقابل شهرداری رشت 2 بر یک پیروز شدند.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته شانزدهم مقابل تیم نفت نوین تهران 2 بر 2 به تساوی دست یافت. در هفته هفدهم مقابل استقلال ساری 5 بر صفر پیروز شد. در هفته هجدهم مقابل تیم پالایش نفت آبادان 4 بر صفر مغلوب شد و در هفته نوزدهم مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران 9 بر 2 شکست خورد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما