شناسهٔ خبر: 24231498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استانداری کرمانشاه:

کاری مهمتر از ایجاد اشتغال در کرمانشاه نداریم

نمایندگی کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: زمانی که وضعیت مناسبی در زمینه اشتغال نداریم، باید تمام دغدغه مدیران در راستای ایجاد اشتغال باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، رضا رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار  کرد: مدیران استان باید بدانند کاری مهمتر از تلاش برای ایجاد اشتغال ندارند.

وی با بیان اینکه اگر اشتغال و بیکاری مسئله اول استان است پس باید برای این کار مهم و اساسی وقت بگذاریم، خاطرنشان ساخت: دولت تسهیلات و اعتبارات بسیار ارزان قیمت و مناسبی را برای ایجاد اشتغال که از دغدغه های بسیار جدی استان است در نظر گرفته، اما متاسفانه تعدادی از مدیران برای جذب به موقع این تسهیلات اقدامی انجام نمی دهند.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: زمانی پست مدیریتی قبول کردید موظف هستید شبانه روز برای رفع مشکلات مردم به ویژه کاهش نرخ بیکاری نهایت تلاش خود را بکار گیرید و این خواسته و اولویت مهم مدیریت ارشد استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه توسعه از درون افراد شکل می گیرد و منجر به نتایج اثربخش می شود، گفت: با انجام کارها به صورت عادی و اداری هیچ توسعه ای شکل نخواهد گرفت، لذا اگر می خواهیم مشکلات حل شود باید با تعصب به صورت شبانه روزی کار کنیم و لحظه ای در این زمینه درنگ نکنیم.

رحیمی با اشاره به تسهیلات تخصیص یافته به استان در جهت ایجاد اشتغال، گفت: با توجه به مشکلات موجود، اگر امروز در بحث جذب سریعتر تسهیلات مربوط به اشتغال به نتیجه برسیم بهتر از فردا خواهد بود، بنابراین در این زمینه چنانچه دستگاهی عملکرد بهتر و یا ضعیف تری خواهد داشت از طریق رسانه ها به مردم معرفی خواهد شد.

وی خواستار جذب سریعتر تسهیلات اشتغالزایی استان شد و افزود: دولت در مجموع برای ایجاد اشتغال و زلزله استان نزدیک به دو هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در نظر گرفته، لذا وظیفه همه مدیران تلاش برای جذب به موقع این تسهیلات است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما