شناسهٔ خبر: 24231388 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزی به همت اوقاف پاکدشت/ خدمت‌رسانی به نیازمندان هدف اصلی موسسه آموزشی فرهنگی «حسان»

مسابقات قرآن کریم دانش آموزی شهرستان پاکدشت با همت موسسه آموزشی فرهنگی «حسان» و اداره آموزش و پرورش این شهرستان با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مسابقات قرآن کریم دانش آموزی شهرستان پاکدشت به همت موسسه آموزشی فرهنگی «حسان» و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد که با تجلیل از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

مجتمع آموزشی غیردولتی حسان وابسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و در شهرستان پاکدشت به دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند خدمات آموزشی رایگان ارائه می‌دهد.
تلاش برای هدفمندی و اثربخشی هر چه بیشتر خدمت‌رسانی به نیازمندان و ایجاد سهولت در ارائه کمک به خانواده‌های آبرومند تحت حمایت با رویکرد توانمندسازی آنان هدف اصلی این موسسه است.
در هر سال تحصیلی تعداد زیادی از ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند شهرستان پاکدشت و سایر شهرستان‌های همجوار با معرفی دانش‌آموزان تحت حمایت خود به این مجتمع از خدمات رفاهی و آموزشی این مجتمع به رایگان بهره‌مند می‌شوند.
این مسابقات در پنج بخش حفظ، قرائت (ترتیل و تحقیق)، نهج البلاغه، اذان و نماز برای دانش آموزان (دختر و پسر) برگزار شد که حدود 900 دانش آموز دختر و 600 دانش آموز پسر در این مسابقات به رقابت پرداختند.
حسین فردی قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان نیز با حضور در مراسم اختتامیه مسابقات، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

انتهای پیام/ 

نظر شما