شناسهٔ خبر: 24231317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدا در گیلان

خبرگزاری صداوسیما

یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در شفت ، املش ، صومعه سرا و فومن برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری یادواره شهدا در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان  یادواره سرداران و۲۵۰ شهید  والامقام‌ شفت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه قدس گيلان در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و جان باختگان سانحه هوایی گفت: فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی برای همه اقشار از جمله دختران و زنان جامعه است.
سردار عبدالله پور به لزوم الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله تاکید کرد و افزود: فاطمه زهرا سلام الله درس ولایت مداری ، همسرداری و فرزند داری را به ما آموخته است.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 230 شهید شهرستان املش ، 3 شهید گمنام این شهرستان و شهدای مدافع حرم گیلان هم برگزار شد .
سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم گفت: ادبیات دفاع مقدس که سرشار از عشق به خدا و قرآن و اهل بیت است باید در جامعه تبیین شود و جوانان امروز جامعه اسلامی باید با ایثار و اخلاص و ازخودگذشتگی این جوانمردان آشنا شوند .
همچنین یادواره 23 شهید مسجد جعفری در صومعه سرا برگزار شد . حجت الاسلام سمیعی از روحانیان استان در این مراسم گفت: بالاترین ارزش ها نزد خداوند شهادت است و ما هرچه داریم از خون پاک شهداست. 
یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای شیخ محله صومعه سرا هم برگزار شد.
سردار اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: خون پاک شهدای مدافع حرم ، زمینه نابودی داعش را فراهم کرد و باعث شد تا ایران اسلامی به قدرت برتر منطقه تبدیل شود .  
یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس روستای کمامردخ فومن برگزار شد . حجت الاسلام والمسلمین کریمیان از استادان حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: امروز ایران اسلامی به همت خون شهدا به امنیت رسید و به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است و هیچ دشمنی جرئت تجاوز به میهن اسلامی ما را ندارد. 


نظر شما