شناسهٔ خبر: 24231226 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

890 میلیارد ریال برای توسعه راههای دیلم هزینه شد

گناوه- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیلم استان بوشهر گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید 890 میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه و ایمن سازی راههای این شهرستان اختصاص و هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

سیدابوالحسن علوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث و تکمیل پروژه محور دیلم به گناوه به طول 25 کیلومتر درحوزه استحفاظی این شهرستان با اعتبار 400 میلیارد ریال که از مطالبه های چندین ساله مردم بوده از گام های موثر دولت درتوجه به توسعه و ایمن سازی راههای این منطقه به شمار می رود.
وی اظهارکرد: اصلاح پیچ های خطرناک و تعریض پل های محور گوره - دیلم - گچساران با اعتبار 300 میلیارد ریال با مشارکت وزارت نفت و اصلاح و حذف پیچ های خطرناک محور دیلم - بهبهان (گردنه اصخی عامری) با اعتبار 50 میلیارد ریال که در مرحله خاکریزی است از دیگر اقدام های مهم دولت در بهبود راههای این شهرستان است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیلم گفت: مطالعه احداث بزرگراه دیلم - بهبهان و بهره برداری از سه کیلومتر آن با اعتبار 40 میلیارد ریال و بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی با اعتبار 50 میلیارد ریال برای نگهداری راههای ملی انجام شده است.
وی افزود: احداث و روکش راههای روستایی با اعتبار 20 میلیارد ریال، انجام عملیات راهداری و نگهداری بصورت مستمر برای ایمن سازی جاده ها با اعتبار 30 میلیارد ریال از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
علوی گفت: احداث کمربندی و اتوبان دیلم - هندیجان، ادامه اتوبان دیلم- بهبهان و بهسازی محور دیلم - گوره به گچساران از مهم ترین طرح های دردست اقدام در این شهرستان است.
شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**

انتهای پیام /*

نظر شما