شناسهٔ خبر: 24231041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

داور دربي 86 چه کسي است؟

غيبت معنادار سه داور مطرح کشورمان در هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر اين احتمال را تقويت مي‌کند که قضاوت دربي هشتادوششم تهران به يکي از آنها سپرده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اسامي داوران هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر در حالي اعلام شده که اسامي چند داور در بين آنها ديده نمي‌شود. محمدحسين زاهدي‌فر، سيدمهدي سيدعلي و موعود بنيادي‌فر داوراني هستند که در چند سال اخير قضاوت‌هاي خوبي داشته و خودشان را مطرح کرده‌اند. احتمال اينکه قضاوت دربي 86 به يکي از اين سه داور سپرده شود، وجود دارد، چرا که سوت قضاوت دربي 85 هم در حالي به بيژن حيدري داده شد که هفته قبل از آن داوري نکرد تا بتواند در دربي 85 داوري کند.

در ميان سه داوري که اين هفته قضاوت ندارند، شانس بنيادي‌فر و زاهدي‌فر براي حضور در دربي 86 بيشتر از همه است، چرا که سيدعلي در هفته‌هاي گذشته با چالش‌هاي داوري روبه‌رو بوده و در هفته بيست‌وسوم هم قضاوتي را بر عهده نداشت. زاهدي‌فر هم در اين هفته داوري نکرد، اما خيلي مورد بحث و انتقاد داوري قرار نگرفته بود.

البته اينها بيشتر احتمال است و با توجه به تجربه عليرضا فغاني، او هموار مي‌تواند کانديداي قضاوت در دربي باشد. هر چند که او در هفته بيست‌وچهارم قضاوت بازي مشکي‌پوشان - سپاهان را برعهده دارد.

نظر شما