شناسهٔ خبر: 24230787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

انتقاد فنوني زاده از برانکو

صاحب‌خبر -

فنوني زاده درباره اينکه مسلمان به علت تمديد نکردن قراردادش و ارتباط با هدايتي بازي نمي کند، بيان کرد: همين مسائل باعث شده که برانکو از اين بازيکن استفاده نکند.درست نيست که مسلمان به علت مسائل غير فني از تيم کنار گذاشته شود.

مرتضي فنوني زاده پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره شکست پرسپوليس برابر السد قطر اظهار کرد: به نظرم برانکو در چيدن نفرات و استفاده نکردن از بازيکناني همانند مسلمان لجبازي مي کند. اگر محسن ربيع خواه در اين بازي نبود مشکلي پيش نمي آمد اما برانکو اصرار به استفاده از اين بازيکن را دارد.

درست نيست مسلمان به علت مسائل غير فني بازي نکند 

او درباره اينکه مسلمان به علت تمديد نکردن قراردادش و ارتباط با هدايتي بازي نمي کند، بيان کرد: همين مسائل باعث شده که برانکو از اين بازيکن استفاده نکند.درست نيست که مسلمان به علت مسائل غير فني از تيم کنار گذاشته شود. 

مسلمان نبايد به علت ارتباط با هدايتي نيمکت نشين شود 

فنوني زاده تصريح کرد: البته بازيکنان نبايد براي تمديد قرارداد خود شرط بگذارند و هر بازيکني که دلش با پرسپوليس نيست بايد از اين تيم جدا شود. البته بحث هدايتي جداست و او زحمت زيادي براي پرسپوليس کشيده است و مسئولان نبايد به علت ارتباط مسلمان با هدايتي اين بازيکن را نيمکت نشين کند. 

برانکو بايد نرمش با بازيکنان را در دستور کار قرار بدهد 

پيشکسوت پرسپوليس اظهار کرد:هر کدام از بازيکناني که در مثلث  پرسپوليس  بازي نکنند اين تيم دچار مشکل مي شود. احمدزاده، مسلمان و اميري مثلث پرسپوليس در ميانه زمين مسابقه را تشکيل مي دهند و نبود هر يک از آنها در زمين احساس مي شود. برانکو بايد نرمش با بازيکنان را در دستور کار خود قرار بدهد و از لجبازي دست بردارد تا تيمش به موفقيت در آسيا دست يابد. 

جاي مسلمان در خط هافبک پرسپوليس خالي است 

فنوني زاده بيان کرد: پرسپوليس در ميانه زمين هافبک طراح ندارد و جاي مسلمان در خط هافبک اين تيم خالي است. کمال کاميابي نيا در هافبک دفاعي خوب کار مي کنند اما ماهيني و ربيع خواه زوج خوبي در ميانه زمين نيستند. شايد هم سرماخوردگي محرمي هم بهانه اي بود تا از اين بازيکن در بازي برابر السد استفاده نشود.

او درباره تعويض هاي برانکو برابر السد قطر بيان کرد: منشا بازيکني است که بايد تا دقايق آخر بازي کند اما برانکو او را با يک هافبک تعويض کرد. زماني که تيم 2 بر صفر عقب است، برانکو 2 بازيکن هجومي تيم را بيرون کشيد و به جاي آنها 2 هافبک وارد زمين مسابقه کرد که کارش درست نبود. بشار رسن و نعمتي بايد زودتر به بازي مي آمدند تا شرايط را به نفع پرسپوليس تغيير مي دادند. فرشاد احمد زاده هم بايد دقيقه 25 تعويض مي شد اما او در زمين باقي ماند.

گرشاسبي مشاوره هاي خوبي ندارد 

فنوني زاده درباره عملکرد گرشاسبي بيان کرد: گرشاسبي سابقه ورزشي دارد اما مشاوره هاي خوبي ندارد. اگر افراد کاربلد در کنار گرشاسبي باشند او مي تواند پرسپوليس را به موفقيت برساند.

پيشکسوت پرسپوليس در پايان خاطر نشان کرد: به هر حال پرسپوليس مي تواند السد قطر را در ورزشگاه آزادي شکست بدهد و شانس صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا را دارد.

نظر شما