شناسهٔ خبر: 24230499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هلال احمر اصفهان: تعداد بیشماری از قطعات اجساد را از کوه به پایین منتقل می‌کنیم!/ اجساد کامل نیستند

جامعه > حوادث - ایلنا نوشت: مسئول تیم جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حادثه سقوط هواپیما گفت: بدلیل قطعه قطعه شدن پیکرها در حال حاضر نمی‌توانیم به طور دقیق اعلام کنیم، چه تعداد از پیکرها منتقل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 محمد حسین کبادی درباره آخرین وضعیت انتقال اجساد مسافران هواپیمای یاسوج تهران گفت: تیم‌های عملیاتی در آخرین نقطه و در نزدیکی محل لاشه هواپیما حضور دارند. همچنین 40 نیروی تخصصی شامل کوهنوردان حرفه‌ای و هیمالیا رفته و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند.

او با اشاره به استقرار 8 تیم تخصصی در طول مسیر گفت: شدت حادثه به حدی است که از این ارتفاع و محیطی که ما در آن قرار داریم نمی‌توانیم به طور دقیق اعلام کنیم که چه تعداد نفرات به پایین منتقل می‌شود.

مسئول تیم هلال احمر استان تصریح کرد: تعدادی بیشماری از قطعات اجساد در داخل کاورهای خاص به پایین منتقل می‌شوند و نیروهای ما با تمام توان تلاش می‌کنند تا بتوانند هرچه سریعتر پیکرها را به پایین منتقل کنند.

علاوه بر این، فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرده است: برخی پیکرها کامل نیستند قطعاتی از پیکرها کشف شده‌اند و لازم است مسئولان با آزمایش دی ان ای ثابت کنند هر کدام از قطعات متعلق به چه کسی است

 

 

۴۲۴۲

نظر شما