شناسهٔ خبر: 24230029 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

خلیل‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اخذ هزینه پارکینگ از مشتریان فروشگاه‌های بزرگ، کاری نادرست است

عضو شورای شهر تهران گفت: اخذ هزینه‌ پارکینگ‌ از مشتریان مراکز تجاری، در صورت خرید کمتر از مقداری مشخص کاری نادرست است.

صاحب‌خبر -

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رویکرد برخی فروشگاه های بزرگ در ارائه خدمات رایگان پارکینگ به مشتریان به شرط خرید تا سقف مشخص ، اظهار کرد: اگر پارکینگ فروشگاه جزء ملحقات واحد تجاری ساخته شده است، باید کاملاً رایگان باشد ، زیرا فلسفه وجود پارکینگ در واحدهای تجاری، استفاده مشتریان از آن است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اقدام برخی فروشگاه ها مبنی بر اخذ هزینه پارکینگ از مشتریان فروشگاه ها، در صورت خرید کمتر از مقدار مشخص کاری نادرست است.

وی با بیان اینکه افرادی که برای خرید به فروشگاه مراجعه می کنند با افرادی که فقط برای پارک خودرو به آنجا می آیند، باید از هم تفکیک شوند، افزود: این پارکینگ ها برای خدمات دهی به مشتریانی ایجاد شده است که می خواهند از آنجا خرید کنند، لذا دریافت هزینه پارکینگ منطقی نیست.

خلیل آبادی تصریح کرد: باید ببینیم در توافق اولیه آن ها با شهرداری شرایط استفاده از پارکینگ چگونه قید شده است و اگر تأکید شده که پارکینگ ها رایگان باشند، صاحبان فروشگاه ها موظف هستند این کار را انجام دهند،زیرا در بسیاری از موارد پروانه ساخت آن ها به شرط برخورداری از پارکینگ صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما