شناسهٔ خبر: 24229542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اظهارات والورده پس از تساوی برابر چلسی

سرمربی بارسلونا از تساوی برابر چلسی در استمفوردبیرج ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به تساوی یک بر یک دست یافت.

ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: به نظرم نتیجه‌ خوبی کسب کردیم. در ورزشگاهی به میدان رفتیم که بازی کردن در آن سخت است. آن‌ها قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بودند و ما در نیمه اول این موضوع را کاملا احساس می‌کردیم. چلسی بازیکنان فیزیکی قدرتمندی دارد که می‌توانند در ضد حملات خطرناک ظاهر شوند. با گلزنی تیم حریف ما بازی تهاجمی ارائه دادیم و توانستیم بازی را به تساوی برسانیم. چلسی نیز موقعیت‌های گل داشت، نتیجه‌ خوبی است و به نظرم تساوی یک بر یک برای هر دو تیم خوب بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: زمانی که حریف چنین بازی را به نمایش می‌گذارد پیدا کردن فضاها خیلی سخت است. اگر لیونل مسی نسبت به لوییس سوارس خیلی عقب‌تر بازی می‌کرد به این علت بود که حریف با پنج دفاع بازی می‌کرد. اگر پنج بازیکن را در خط حمله قرار می‌دادیم حریف با ۱۰ بازیکن بازی می‌کرد و آن‌ها می‌توانستند از فضاهای خالی بهره کامل را ببرند.

سرمربی ‌اسپانیایی افزود: هنوز چیزی برای صعود معلوم نیست. بازی در نوکمپ تعیین کننده خواهد بود. آن‌ها مجبور به گلزنی هستند ولی شرایط برای هر دو تیم یکسان است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما