شناسهٔ خبر: 24229433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

افزایش بی‌سابقه نرخ خودکشی در آمریکا

بنابر داده‌های موجود، نرخ خودکشی در آمریکا هر روز به نسبت روز قبل با افزایش رو به رو است و اکنون به بالاترین میزان خود در سی سال گذشته رسیده است.

صاحب‌خبر -

صراط: بنابر داده‌های موجود، نرخ خودکشی در آمریکا هر روز به نسبت روز قبل با افزایش رو به رو است و اکنون به بالاترین میزان خود در سی سال گذشته رسیده است. 

به گزارش فارس، طبق آمار مرکز ملی بهداشت و درمان (NCHS) و مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC) در سال 2014، 42 هزار و 773 هزار نفر در آمریکا خودکشی کرده‌اند؛ نرخ خودکشی در ایالات متحده طی 30 سال اخیر حداقل 30 درصد رشد داشته است.

تجزیه و تحلیل داده‌های فدرال نشان می‌دهد، نرخ خودکشی در میان تمام گروه‌های سنی جز سالمندان افزایش داشته است. 

گزارش قبلی «USA Today» حاکی از آن بود که در ایالات متحده آمریکا، هر 13 دقیقه یک خودکشی رخ می‌دهد و گزارش جدید بیانگر این است که آمار خودکشی از آنچه که «USA Today» حدود 6 ماه پیش اعلام کرد، فراتر رفته است.

براساس آمارهای موجود، نرخ خودکشی میان زنان 45 تا 64 سال به میزان 63 درصد افزایش یافته است؛ این در حالیست که در مردان در همین گروه سنی، نرخ خودکشی 43 درصد افزایش یافته است.

نتایج یک بررسی نیز نشان داده است، خودکشی با شرایط سخت اقتصادی، از جمله میزان بیکاری همراه است.

پژوهشگران آکادمی ملی علوم آمریکا در گزارشی اعلام کردند، دلایل عمده مرگ زودرس آمریکایی‌ها مصرف شدید و بی‌رویه مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین افسردگی‌های مزمن است که منجر به خود کشی آنها می‌شود.

نظر شما