شناسهٔ خبر: 24229306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

40 کارشناس کار احراز هویت جانباختگان سانحه هوایی را انجام می‌دهند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 کارشناس ماهر پزشکی قانونی این استان کار احراز هویت پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج را انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -

کامروز امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله اول نمونه گیری ژنتیک از 53 خانواده جانباختگان سقوط هواپیمای تهران یاسوج انجام شده است.
وی افزود: مرحله نخست نمونه گیری ژنتیک 15 خانواده در استان کهگیلویه و بویراحمد، 29 خانواده از تهران، پنج خانواده از مازندران، یک خانواده از کرمانشاه، یک خانواده از لرستان، یک خانواده از اصفهان و یک خانواده از کرمان صورت گرفته است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از انتقال پیکر جانباختگان به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، کار احراز هویت و تعیین علت مرگ آغاز خواهد شد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
9868/6110

انتهای پیام /*

نظر شما