شناسهٔ خبر: 24228816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زرگر در رشت برای دربی کنکور می‌دهد

روز جمعه قضاوت بازی سپیدرود و سایپا می تواند یکی از دشوارترین داوری های لیگ هفدهم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش " ورزش سه" هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه در حالی آغاز می شود که در ساعت 16 یک مسابقه جذاب و مهم در برگزار می شود. سپیدرود قعر نشین در رشت میزبان سایپا است. اما این دیدار بیشتر از اینکه بازی سپیدرود و سایپا باشد جدال علی کریمی و علی دایی مربیان سرشناس دو تیم است و همین کار قضاوت حسین زرگر داور این مسابقه را دشوار می کند. او باید بازی دو ستاره بزرگ فوتبال ایران که اصلا رابطه خوبی با هم ندارند و افرادی احساسی و پرهیجان و حتی عصبی هستند را قضاوت کند.


حسین زرگر یکی از داورانی است که بیشترین قضاوت را در لیگ برتر امسال تا این هفته داشته است و برخی او را کاندیدای قضاوت در دربی می دانند. شاید بازی سپیدرود و سایپا بتواند آزمون ورودی زرگر به دربی هم باشد و اگر او از قضاوت این بازی دشوار، سربلند بیرون بیاید پس شایستگی و توان داوری در دربی را هم خواهد داشت.


زرگر در این فصل البته یک بار چالش بزرگی با علی دایی در بازی با پارس جنوبی داشته است. در این بازی و در دقیقه 3+90 حسین زرگر یک پنالتی برای پارس جم گرفت و این خشم دایی را به همراه داشت. دایی در پایان آن بازی به زرگر گفت که اگر در گرفتن پنالتی اشتباه کرده باشد باید قضاوت را کنار بگذارد و در غیراینصورت او فوتبال را کنار خواهد گذاشت. اتفاقی که البته رخ نداد و هردو در کارهایشان باقی ماندند و جمعه باردیگر باید رودرروی هم قرار بگیرند. بازی دو تیم سپیدرود و سایپا روز جمعه در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود و قضاوت این بازی به عهده حسین زرگر با کمک های  حسن ظهیری  و اسد حاج محمدی است.

نظر شما