شناسهٔ خبر: 24228644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ثمره نیکو عامل حیات معنوی انسان است/ ماندگاری خدمات حجت الاسلام مظاهری

خبرگزاری شبستان:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ثمره کار و اقدام نیکو در طول حیات طبیعی عامل حیات معنوی انسان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم چهلمین روز گذشت حجت الاسلام مهدی مظاهری در خمیه گلستان شهدای اصفهان به ابعاد شخصیتی این عالم و فعال فرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: حجت الاسلام مظاهری برای گسترش مفاهیم اسلامی و انتقال مفاهیم دینی گام های موثر و ماندگاری را در کشور برداشت.

وی افزود: گسترش و ترویج ابوحمزه از اقدامات موثر در کشورمان بوده که قرائت این زیارت توسط خودشان مایه جذابیت و جذب دل ها می شود زیرا تلاش و کوشش این عالم ربانی برای گسترش این ادعیه از روی محبت و عشق الهی بود.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه اقدامات نیکو و موثر هر فرد در جامعه موجب ماندگاری حرکت می شود، تصریح کرد: ثمره کار و اقدام نیکو در طول حیات طبیعی عامل حیات معنوی انسان است و شخصیت هایی که کارهای خوبی انجام می دهند همواره نام و کارشان زنده و این همان حیات معنوی است که با مرگ طبیعی تمام نمی شود.

وی ادامه داد: هر چه توان و ظرفیت کار نیکو بر اساس توانمندی و همت بیشتر باشد آنگاه این ماندگاری و حیات معنوی بیشتر خواهد شد و ثمره آن برای فرد و جامعه افزون تر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زندگی انسان و حیوانات و گیاهان در حیات معنوی است، خاطرنشان کرد: انسان با قدرت اختیار خود که وجه تمایز انسان با سایر موجودات است، باید اثرماندگار و ارزشمند و صدقه جاری برای خود ایجاد کند.

وی اضافه کرد: صدقه جاری سود و منفعتی به انسان می رساند که تا قیامت به پایان نمی رسد و همواره فرد از درجه های معنوی آن در عالم مرگ و برزخ استفاده می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به خدمات عام المنفعه حجت الاسلام مظاهری هم اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام مظاهری علاوه بر فعالیت دینی و تبلیغی، فعالیت عام المنفعه و خیر به مردم و تشکیل نهادهای مردمی برای خیر رسانی به مردم از دیگر خدمات این شخصیت فرهنگی و دینی بوده است.

نظر شما