شناسهٔ خبر: 24227447 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتشار هفته نامه نوید با تمرکز بر اقتصاد و اشتغال

تربت حیدریه - ایرنا - هفه نامه نوید خراسان دویست و نود و دومین شماره خود را به محوری ترین موضوع اقتصادی منطقه تربت حیدریه یعنی زعفران و موج آفرینی ایجاد شده توسط کارآفرینانی اختصاص داده که بتازگی در این خطه پول پاشی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این دوهفته نامه که امروز در دکه روزنامه فروشی های استان جای گرفت، به مبحث طلای سرخ(زعفران) یا بلای جان کشاورزانی پرداخته که با عرق جبین و کد یمین حاصل دسترنج خود را وارد میدانی کرده اند که هنوز سودی از آن نصیبشان نشده و در هزار توی وعده های جهاد کشاورزی گیر کرده اند.
کشف بدهی های جدید عجیب و غریب در شهرداری تربت حیدریه به نقل از شهردار این شهر، از دیگر معضل های اقتصاد شهری تربت حیدریه است که این دوهفته نامه در شماره جدید خود به آن پرداخته است.
در عین حال این نشریه به ورود پرتوان کارآفرینان با هدف ایجاد تحول اقتصای و اشتغالزایی در تربت حیدریه با عنوان هایی چون: پس از گذشت شش سال کلید خورد؛ آغاز عملیات ساخت مجموعه تفریحی ورزشی آبی پیشکوه تربت حیدریه، افتتاح خط تولید دزدگیر مه ساز و راه اندازی دفتر گمرک در شهرک صنعتی تربت حیدریه نیز، پرداخته است.
اشاره به اظهارات نماینده تربت حیدریه در مراسم افتتاح چند پروژه بخش بایگ با عنوان: معدن طلای زرمهر فرصت مغتنم اشتغالزایی تربت حیدریه، تاکید امام جمعه تربت حیدریه بر برقراری عدالت اجتماعی مهم ترین راهکار مبارزه با استعمار
آغاز عملیات ساخت بزرگترین سالن ورزشی خیرساز در تربت حیدریه، از دیگر موضوعاتی استکه این نشریه در این شماره خود به آن ها پرداخته است.
اهدای 1600 متر زمین به حوزه سلامت مه ولات که در همایش خیرین سلامت مه ولات عنوان شد و هشدار شبکه دامپزشکی رشتخوار به دامداران: دامداران ‌خطر شیوع بیماری تب برفکی را جدی بگیرند، از دیگر موضوعات مورد توجه شهرستان های دیگری است که نوید خزراسان به آن ها پرداخته است.
هفته نامه نوید خراسان نشریه خبری، تحلیلی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی محمد رضا سالار مقدم نشریه ای منطقه ای با بیش از 15 سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
در شهرستان تربت حیدریه پنج نشریه محلی، یک نشریه داخلی، 2 خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین 2 پایگاه خبری فعال هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744

انتهای پیام /*

نظر شما