شناسهٔ خبر: 24227424 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویدادهایی که دوم اسفند ماه در همدان خبری می شود

همدان - ایرنا - نشست مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراز جمله مهمترین رویدادهایی است که روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در همدان خبری می شود.

صاحب‌خبر -

** نشست مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با موضوع ' هفته باباطاهر' ساعت 10 صبح در این اداره کل برگزار می شود.

** نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساعت 13 در سالن جلسات شهدای استانداری تشکیل می شود.

** نشست هماهنگی امور سومین نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر کشور ساعت 10:30 در سالن معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تشکیل می شود.

** نشست کمیته تخصصی مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مباره با مواد مخدر استان ساعت 8:30 در سالن جلسات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان تشکیل می شود.

**همایش بزرگ بصیرت فاطمی با حضور استاد علی اکبر رائفی پور چهارشنبه دوم اسفند ماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

** جلسه مشترک کمیسیون های خدمات شهری و فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از ساعت 8 صبح با موضوع بررسی وضعیت پل های عابر پیاده سطح شهر تشکیل می شود.

** نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی و نمایشگاه پوشاک همزمان با نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی ساعت 15 در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش می یابد.

** جلسه پدافند غیرعامل شهرستان ساعت 8:30 در فرمانداری همدان تشکیل می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
2087/1181

انتهای پیام /*

نظر شما