شناسهٔ خبر: 24226782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جودو گرنداسلم دوسلدورف؛

تیم سه نفره جودو راهی آلمان شد/ «رنر» انصراف داد

تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در رقابتهای گرندپری آلمان شب گذشته تهران را به مقصد دوسلدورف ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دومین گرنداسلم سال ۲۰۱۸ از جمعه هفته جاری،  چهارم اسفندماه در شهر دوسلدورف آلمان آغاز می شود. برای حضور در این مسابقات ۵۰۰ جودوکار از ۷۱ کشور اعلام آمادگی کرده اند. 

تیم ملی کشورمان با سه جودوکار شب گذشته تهران را به مقصد محل برگزاری این مسابقات ترک کرد. محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند. محمد منصوری سرمربی و سرپرست تیم اعزامی خواهد بود. 

براساس آخرین تغییرات انجام شده روی سایت برگزاری این مسابقات «تدی رنر» جودوکار سنگین وزن فرانسوی ها از حضور در این مسابقات انصراف داد تا «استانیسلاو بوندارنکو» از اکراین با رنکنیگ ۱۰ دنیا، سید یک قرعه کشی وزن ۱۰۰+ کیلوگرم باشد. 

در وزن ۸۱- کیلوگرم نیز «خوباتسف» روس برای سفر به دوسلدورف ثبت نام کرد تا با رنکینگ ۳ دنیا، سید یک باشد و سعید ملایی با رنکنیگ ۴ به سید دو برود.در این وزن ۵۵ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

براساس  برنامه اعلام شده بریمانلو و ملایی روز شنبه ۵ اسفندماه و جواد محجوب روز یکشنبه ۶ اسفندماه به روی تاتامی خواهند رفت. 

نظر شما