شناسهٔ خبر: 24226667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس سازمان اوقاف در تنکابن:

اشرافی‌گری مسئولان یکی از موانع پیشرفت انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یکی از آفت‌های انقلاب را ارتجاع و بازگشت به گذشته دانست و گفت: یکی از موانع پیشرفت انقلاب آن است که مسئولان دچار اشرافی‌گری و زندگی تجملی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن24، حجت‌الاسلام علی محمدی شب گذشته هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراسم گرامیداشت 82 شهید بخش نشتا و پنج شهید گمنام و شهدای سادات تنکابن و رامسر در امامزاده سید حسین (ع) پلتکله با اشاره به حدیثی از این بانو اظهار کرد: حضرت زهرا(س) فرمودند من از دنیای شما سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر اکرم(ص) و انفاق در راه خدا را دوست دارم.


وی افزود: در این وانفسای فرهنگی جامعه و فضای مجازی که دشمنان ایمان و اعتقاد و اخلاق جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، ما باید زندگی و فرزندانمان را با قرآن بیمه کنیم، تنها راه حفظ کردن خودمان، پناه بردن به قرآن است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران، معارف و فرهنگ قرآنی است که در جامعه به وجود آمد.

این مسئول اضافه کرد: پس از محفوظ ماندن در سایه قرآن باید به اهل‌بیت تمسک جوییم تا گمراه نشویم.

محمدی خاطرنشان کرد: سومین چیزی که حضرت فاطمه زهرا(س) دوست می‌داشت، انفاق در راه خدا بود و ایشان هر سه نوع انفاق یعنی جان، مال و آبرو را در طبق اخلاص انجام داد.

وی یادآور شد: باید در راه قرآن و عترت هزینه کرد و هزینه آن انفاق است، هرکس باید از هر یک از انواع انفاق که می‌تواند در راه اسلام انفاق کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از آفت‌های انقلاب را ارتجاع و بازگشت به گذشته دانست و تصریح کرد: یکی از موانع پیشرفت انقلاب آن است که مسئولان دچار اشرافی‌گری و زندگی تجملی شوند، این شیوه با سیره زندگی حضرت زهرا(س) سازگار نیست.

این مسئول تأکید کرد: بانو فاطمه زهرا(س) با آن مقام و منزلت که آیه تطهیر و سوره کوثر در شان ایشان نازل شد، همه را برای امامت و ولایت در طبق اخلاص انفاق کرد و سرانجام در این راه به شهادت رسید.

محمدی در پایان گفت: شهدا راه شهادت را از مادرشان یاد گرفتند و راه شهادت، راه انبیاست.
 
 
انتهای پیام/
 

نظر شما