شناسهٔ خبر: 24225680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خاتمی:

جمهوری اسلامی دست از حمایت فلسطین و حزب‌الله برنمی‌دارد

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان بدانند نظام جمهوری اسلامی دست از حمایت فلسطین و حزب‌الله برنمی‌دارد و هر کاری که لازم باشد بر علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد، کوتاهی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری دیروز سه‌شنبه، 1 اسفند در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در ماهان گفت: آمریکا دارای دو چهره است که پشت صحنه آمریکا سرمایه‌داران صهیونیست و روی دیگر آن دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هستند.
وی افزود: حدود ۹ سال قبل آمریکا اعلام کرد اگر ایران چهار کار را انجام دهد، روابط آمریکا با ایران عادی می‌شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پایین کشیدن انرژی هسته‌ای یکی از خواسته‌های آمریکا بود، عنوان کرد: آمریکا و همدستان آن، در این مسیر وارد شدند و قصه برجام را تشکیل دادند و در نهایت با عهد شکنی‌های خودشان همه دنیا را متوجه کردند که هیچ وقت نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد.
آیت‌الله خاتمی بیان کرد: متأسفانه در این عرصه آمریکا خیانت‌های زیادی کرد و ما به تمام عهدهای خود عمل کردیم.
وی گفت: آمریکا درخواست داشت ایران نباید موشک دوربرد داشته باشد و ما به آن‌ها می‌گوییم این موشک‌ها مال زمانی است که رژیم صهیونیستی اگر خواست روزی دیوانگی کند ما رژیم صهیونیستی که قلب آمریکا به حساب می‌آید را با خاک یکسان کنیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: مردم ایران هرگز قصه برجام و بدعهدی‌های آمریکا را از یاد نمی‌برند.
آیت‌الله خاتمی اظهارکرد: عدم حمایت ایران از حزب‌الله یکی دیگر از خواسته‌های آمریکا بود و امروز امنیت کشور لبنان با حزب‌الله گره خورده است.
وی تأکید کرد: دشمنان بدانند نظام جمهوری اسلامی دست از حمایت فلسطین و حزب‌الله برنمی‌دارد و هر کاری که لازم باشد بر علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد، کوتاهی نمی‌کند.
انتهای پیام

نظر شما