شناسهٔ خبر: 24225137 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

طراحی محصولات عفاف و حجاب در مسابقه زنده طراحی لباس جشنواره فجر

صدیقه پاک‌بین گفت: مسابقه زنده طراحی لباس سه روز به اجتماع بانوان، دو روز به بالاپوش آقایان و دو روز به حوزه محصولات عفاف و حجاب اختصاص دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، صدیقه پاک بین، مدرس دانشگاه و دبیر بخش مسابقه زنده طراحی لباس هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر درباره برنامه های پیش رو گفت: خوشبختانه امسال با استقبال درخور توجهی در بحث ثبت نام گروه ها از سراسر کشور مواجه شدیم و طی هفت روز شاهد رقابت این عزیزان خواهیم بود.

پاک بین تصریح کرد: مسابقه زنده طراحی لباس سه روز به اجتماع بانوان، دو روز به بالاپوش آقایان و دو روز دیگر به حوزه محصولات عفاف و حجاب اختصاص دارد که در خاتمه آثار برگزیده تجلیل و بسته به میزان کاربردی بودن وارد چرخه تولید خواهند شد.

دبیر بخش مسابقه زنده طراحی لباس هفتمین جشنواره مد و لباس فجر افزود: وجوه آسیب شناسی مسابقه زنده طراحی لباس در جشنواره فجر حائز اهمیت است و طی ادوار گذشته، دستاوردهای مطلوبی در این زمینه داشته ایم.

او گفت: البته که تقویت حس رقابت پذیری و جسارت نیز در این فضای سالم رقابتی محک زده می شود و فرصت مناسبی هم برای تقابل نمادهای فرهنگی استان های مختلف در عرصه مد و لباس به وجود خواهد آمد.

گفتنی است؛ هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما