شناسهٔ خبر: 24224882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رجبى: استقلال زمان و فضا را از الهلال گرفت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: استقلال در بازى امروز تمام فضا و زمان را از الهلال گرفت و اجازه فعالیت به این تیم را نداد.

صاحب‌خبر -

رجبى: استقلال زمان و فضا را از الهلال گرفترضا رجبى پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در بازى امروز به شکلى بازى کرد که تمام فضا و زمان لازم را از تیم الهلال را گرفت. بازى در نیمه اول خوب نبود و هر 2 تیم موقعیت زیادى را خلق نکردند، اما در فرصتى که نصیب تیام شد استقلال توانست این نتیجه را تا پایان بازى حفظ کند و این موضوع خیلى مهم بود چرا که استقلال به الهلال اجازه نداد فعالیت زیادى را انجام دهد.

او ادامه داد:باز پس گیرى توپ توسط بازیکنان استقلال از حریف باعث شد تا آن‌ها موقعیت هاى زیادى را به الهلالى‌ها ندهند. به نظرم برد امروز استقلال خیلى مى تواند در جدول و آینده آن‌ها در ادامه راه تاثیر گذار باشد. در هر صورت بازى قابل قبولى بود و این تیم توانست عملکرد خوبى را در جدول بدست آورد.

رجبى در مورد عملکرد تیام گفت: این بازیکن براى رسیدن به شرایط ایده آل به زمان بیشترى نیاز دارد چرا که او حدود ٦ ماه بازى نکرده و به همین دلیل هنوز شش دانگ حواس جمع نیست چرا که در بازى اول مقابل الریان نیز تمرکز کافى نداشت و به نسبت در بازى امروز کمى بهتر شده بود. باید دید در آینده او چه عملکردى را به اجرا مى گذارد.

او در مورد وضعیت تراکتورسازى، پرسپولیس و ذوب آهن در رقابت هاى آسیایى بیان کرد: تراکتورسازى در بازى دوم خود به ویژه در نیمه دوم خوب بازى نکرد و شرایط خیلى سختى در ادامه راه دارد. از طرفى حریف پرسپولیس، السد هم در بازى امروز نشان داد که یک سر و گردن از تیم هاى دیگر بالاتر است و به نظرم السد تیم اول گروه خواهد بود. السد در بازى امروز جاى فعالیت براى پرسپولیس نگذاشت و با ٣ گلى که به ثمر رساند نشان داد تیم برتر است. اما در مورد ذوب آهن باید بگویم این تیم در بازى دوم و در بین 2 نیمه با تجربه امیر قلعه نویى به خوبى توانست حریف را آنالیز کند و نیمه مربیان را قلعه نویى به خوبى انجام داد.

انتهای پیام/

اظهارات رجبی در مورد عملکرد نمایندگان ایران در آسیا

نظر شما