شناسهٔ خبر: 24224291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رادیو نیازمند تحول است

معاون صدای رسانه ملی گفت: اکنون رادیو در موقعیتی قرار دارد که در امتداد پیام، نیازمند تحول است و مسلما برای تحقق این امر و ادا شدن حق رادیو، ایجاد ارتباطات برون معاونتی قوی و گسترده با سایر رسانه‌ها الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، در پی انتصاب حامد فاتحی از سوی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت صدا، مراسم معارفه او در جلسه شورای مدیران رادیو برگزار شد.

در این مراسم معاون صدای رسانه ملی با بیان این که روابط عمومی در اوضاع کنونی و بر اساس اولویتها و نیازها باید فضای جدیدتری را تجربه میکرد، افزود: هدف از این انتصاب نیز نیل به همین هدف بود.

حمید شاهآبادی از غنای بالای برنامههای رادیویی سخن گفت و لزوم معرفی جدی برنامههای شاخص رادیویی را از مأموریتهای اصلی روابط عمومی در دوره جدید برشمرد .

معاون صدای رسانه ملی تأکید کرد: برای این که جایگاه رادیو با حجم عظیم برنامههای تولیدی در داخل سازمان و در گام بعدی در فضای رسانهای بیرونی بیش از گذشته تبیین شود به فعالیت بیش از پیش در حوزه روابط عمومی و حمایت مضاعف اداره کل روابط عمومی سازمان نیاز داریم. وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید کاری روابط عمومی معاونت صدا، با برنامهریزی مناسب، هماهنگی و هم افزایی لازم با شبکهها، اداره کل روابط عمومی، بخشهای مختلف سازمان و سایر رسانهها به نحو قابل قبولی به انجام برسد. وی در پایان از مجید خدابخش، مدیر پیشین روابط عمومی صدا قدردانی کرد که بعد از سالها کار، با سابقه خوب به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

گفتنی است حامد فاتحی، مدیرپیشین روابط عمومی بسیج رسانه ملی و از فعالان رسانه است که در سالهای اخیر در رسانه ملی بهعنوان کارشناس رسانه، تهیهکننده برنامههای تلویزیونی و سردبیری نشریات، فعالیتهای متعددی داشته است.

نظر شما