شناسهٔ خبر: 24223584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از پاسگاه پلیس راه یزد-کرمان

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزدگفت:پاسگاه پلیس راه یزد-کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو هفتصدوپنجاه میلیون تومان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سعید برازنده مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: ساختمان  پاسگاه پلیس راه یزد-کرمان به منظور ایمنی تردد در این محور شریانی که راه اتصال استانهای شمالی و جنوبی کشور می باشد، عملیات اجرای احداث این پلیس راه در سال 1395ازسوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینی به مساحت 1500 مترمربع آغاز شد و با  اعتباری بالغ بر یک میلیاردو هفتصدوپنجاه میلیون تومان تکمیل و پس محوطه سازی و نصب علایم ویژه به بهره برداری رسید.

 برازنده مقدم افزود: این ساختمان از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با ۱۶ استان کشور با حضور کشاورزیان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افتتاح شد.

فرمانده پلیس راه استان یزد در این مراسم گفت:هدف تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضای مناسب برای همشهریان می باشد.

سرهنگ مظفری افزود: با هوشمندسازی جاده استان یزد می توانیم آمار تصادفات را به میزان توجهی کاهش دهیم و از سال آینده تجهیزات به روز رسانی خواهد شد و بدون استفاده از پلیس و با ااستفاده از تجهیزات جاده ای که در سطح جاده ها اعم سرعت غیر مجاز اضافه تناژ و معاینه و موارد دیگر نصب و بهره برداری خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ی

پاسگاه پلیس راه یزد-کرمان افتتاح شد

 

نظر شما