شناسهٔ خبر: 24223338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -
* امیررضا خادم، دارنده مدال‌های طلای کشتی جهان و برنز المپیک و معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در کارگاه دانش‌افزایی مربیان ممتاز ملی در رشته کشتی حضور یافت.خادم در این کارگاه که در خانه کشتی محمد بنا برگزار شد، به تدریس فنون کشتی از جمله زیرگیری و نحوه اجرای صحیح بارانداز پرداخت.
* سید‌محمد امین طباطبایی و علیرضا فیروزجا  که به ترتیب به عنوان دومی و ششمی بیست و ششمین دوره جام فجر رسیده بودند، موفق به کسب آخرین نورم استاد بزرگی خود شدند. آن‌ها در جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی شطرنج که در فروردین‌ماه به میزبانی بلاروس برگزار خواهد شد رسما عنوان استاد بزرگی خود را دریافت خواهند کرد. در پایان رقابت‌های شطرنج جام فجر، امین طباطبایی با 6/5  امتیاز در رده دوم و علیرضا فیروزجا با 6/5 امتیاز در رده ششم قرار گرفته بودند. علیرضا فیروزجا در حال حاضر در رده بندی فدراسیون جهانی با ریتینگ ۲۶۴۱ جایگاه پنجم جوانان و امین طباطبایی نیز با ریتینگ ۲۵۴۱ در رده نوزدهم جوانان قرار دارند. این دو پیش از این عنوان استاد بین‌المللی را یدک می‌کشیدند.
* با درخواست فدراسیون تکواندو قزاقستان، اردوی مشترک ۱۰ روزه بین تکواندوکاران این کشور با تیم‌های ملی نوجوانان ایران برگزار می‌شود.

نظر شما