شناسهٔ خبر: 24223266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

یادواره شهدای شش ماهه دوم اصلاندوز برگزار شد+تصاویر

با حضور مردم پر شکوه مردم ولایتمدار، یادواره شهدای شش ماهه دوم شهر اصلاندوز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شش ماهه شهر اصلاندوز پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،فرمانده مرزبانی،انتظامی،جمعی از مسئولان،اقشار مختلف مردم،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،بسیجیان،پاسداران،روحانیون و هیات امنای مساجد از سوی بیناد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد،سپاه ناحیه عشایری و ستاد نماز جمعه اصلاندوز در مسجد حضرت امام حسین(ع)این شهر برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به فضایل شخصیتی و زندگانی آنحضرت اشاره کرد و از زنان و دختران خواست زندگی ائمه اطهار بخصوص حضرت فاطمه زهرا(س)را نمونه و الگوی خود قرار دهند.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام دانست و گفت:همه ما وظیفه داریم نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و وصایای شهدا به نسل جدید انقلاب تلاش کنیم.

در ادامه بهنام زارعی از مداخان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شهرستان پارس آباد در رثای شهدا و حضرت فاطمه زهرا(س) نوحه خوانی کرده و عزاداران نیز در سوگ آن حضرت اشک ماتم ریختند.

همچنین بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت هیات امنای مسجد امام حسین(ع) اصلاندوز سفره احسان و نذری برای عزاداران و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) برپا شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما