شناسهٔ خبر: 24222559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان|ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی حضرت فاطمه(س) بود

R41471/P1377/S6,70/CT11

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه ما نیز به تاسی از حضرت فاطمه(س)، باید ولایتمدار باشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند که بین ولایت و ملت جدایی ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی امشب در مراسم عزاداری سوگواره یاس نبوی در مسجد جامع کردکوی، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: ولایتمداری حضرت فاطمه(س) مهم‌ترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام بود و حضرت فاطمه(س) در طول زندگی خود هیچ‌گاه دست از ولایتمداری نکشید.

وی با بیان اینکه امروز ما نیز به تاسی از این بانوی بزرگ اسلام باید ولایتمدار باشیم، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند که بین ولایت و ملت جدایی ایجاد کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان  با بیان اینکه ولایت و نبوت از امامت‎ جدانشدنی است، گفت: در فتنه 88 و اعتشاشات سال 1396 دشمنان درصدد بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند و مهم‌ترین شعار آنها علیه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی بود.

مازندرانی تاکید کرد: در 40 سال از عمر انقلاب اسلامی رفتار عده‎ای بیانگر آن است که با اسلام و مبلغان اسلام مخالف هستند و درصدد آن هستند که اسلام آمریکایی را در کشور ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنی با انقلاب اسلامی به واسطه دین مبین اسلام است و از آنجایی که در راس دین ولایت قرار دارد در مسیر توطئه‎های خود جایگاه ولایت را نشانه می‎روند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه در عمر انقلاب اسلامی، کشور به پیشرفت و توسعه‎های زیادی رسیده، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف هستند.

مازندرانی با بیان اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، گفت: موضوع فتنه از ابتدای اسلام وجود داشته و بسیاری از دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ش

نظر شما