شناسهٔ خبر: 24222433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نوآوردگاه حوزه کشاورزی جنوب کرمان + گزارش

اولین نوآوردگاه ایده پردازی حوزه کشاورزی جنوب استان کرمان ، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ دبیر اجرایی این نوآوردگاه گفت : در پایان این رویداد چهار روزه ، دانشگاه جیرفت 120 ایده اولیه دریافت کرد.
حسین مشایخی از انتخاب 24 ایده در مرحله اولیه ، براساس نظر داوران خبر داد .
دبیر اجرایی نخستین نوآوردگاه کارآفرینی تخصصی حوزه کشاورزی با بیان اینکه این نوآوردگاه یک رویداد علمی‌ آموزشی است افزود : مدل‌سازی فضای کسب و کار در این نوآوردگاه کاملا واقعی است و شرکت کنندگان ایده‌های خود را با حضور سرمایه‌گذاران مطرح استان ارائه می‌کنند.
مشایخی با اشاره به اینکه در صورت پذیرش ایده توسط سرمایه گذاران ، ایده آنها به شرکت دانش‌ بنیان کسب و کار معرفی میشود افزود: شرکت کنندگان با برگزاری این کارگاه‌ های تخصصی می‌آموزند که چگونه ایده‌های خود را به واقعیت و به فضای کار تبدیل کنند.
وی هدف از برگزاری این نوآوردگاه را اشتغالزایی دانست .
در نخستین نوآوردگاه کارآفرینی تخصصی حوزه کشاورزی ، دانشجویانی از دانشگاه‌های کرمان، جیرفت، رفسنجان و هرمزگان حضور داشتند .

mp4
<div id="video-display-embed-code_1923170" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2037806/1923170?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما