شناسهٔ خبر: 24222272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــر

صاحب‌خبر -

 بهره‌برداري از 2 پروژه آبرساني روستايي در شهرستان كردكوي

گرگان-قهرمان

همزمان با افتتاح متمرکز پروژه‌هاي عمراني، توليدي و اشتغالزاي شهرستان کردکوي در دهه فجر با حضور دکتر هاشمي استاندار گلستان، فرماندار، مديران دستگاههاي اجرايي استاني و شهرستاني و اقشار مختلف مردم 2 پروژه آبرساني روستايي شهرستان کردکوي به بهره‌برداري رسيد.

پاسندي مدير امور آبفار شهرستان کردکوي حجم عمليات پروژه قابل افتتاح را شامل بهسازي 2 دهنه چشمه، اجراي خط انتقال بطول 4000 متر، شبکه توزيع آب به طول 400 متر و نصب و استانداردسازي 650 فقره انشعاب برشمرد. وي در پايان افزود: جهت افتتاح اين پروژه‎ها مبلغ 5920 ميليون ريال هزينه شده است که با بهره‌برداري از اين پروژه مردم روستاهاي سرکلاته، دنگلان، اسلام‎آباد، محمدآباد و درود محله با 2800 خانوار و جمعيتي بالغ بر 6812 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتي بهره‎مند گرديدند.

24 اکيپ راهداري در جاده هاي گلستان مستقر است

گرگان-قهرمان

معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گلستان با اشاره به پيش بيني بيش از 30 سانتي متر برف در مناطق کوهستاني استان، گفت: 24 اکيپ راهداري به صورت شبانه‎روزي در سطح جاده‎هاي استان مستقر هستند.عادل مصدقي اظهار کرد: سامانه بارشي از نيمه‎هاي شب گذشته وارد استان شد به طوري که از ساعت 2 تا 6 بامداد امروز بارش خفيف برف در منطقه درازنو شهرستان کردکوي داشتيم.وي افزود: در حال حاضر نيز بارش باران را در سطح استان داريم.مصدقي با اشاره به اطلاعيه هواشناسي استان، گفت: طبق پيش‌بيني‌ها بيش از 30 سانتيمتر برف را در مناطق کوهستاني خواهيم داشت. لذا رانندگان از تردد غير ضروري به خصوص در زمان شب از محورهاي کوهستاني خودداري کنند.کساني که قصد تردد در جاده هاي کوهستاني استان را دارند، حتما تجهيزات زمستاني به ويژه زنجير چرخ را به همراه داشته باشند.

معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گلستان ادامه داد: رانندگان از سلامت فني خودرو از جمله سيستم گرمايشي، برف پاک کن، چراغ ها و ترمز اطمينان حاصل کنند.وي تاکيد کرد: در حال حاضر 24 اکيپ راهداري با تجهيزات و امکانات مورد نياز برف‌روبي و شن و نمک پاشي در سطح جاده‎هاي استان مستقر هستند و تمام تلاش خود را مي‎کنند تا راهي مسدود نشود.

نظر شما