شناسهٔ خبر: 24222257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار مرادی:

داعش امروز سرزمینی ندارد، اما تفکر داعشی همچنان باقی است

جانشین یگان امام علی (ع) سپاه با اشاره به اینکه دشمن برای اینکه بتواند شعاع انقلاب را در نطفه محدود کند پنج جنگ «سه جنگ مستقیم و دو جنگ نیابتی» را در منطقه ما طراحی کرده است گفت: رهبری مدبرانه و اتحاد ملت عامل موفقیت نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

داعش امروز سرزمینی ندارد، اما تفکر داعشی همچنان باقی استبه گزارش دفاع پرس از کرمان،‌ سردار وجیه‌الله مرادی در سومین یادواره شهدای شهرستان ریگان با بیان اینکه در دهه اول پیروزی انقلاب دشمن جنگ نرم را بر علیه مردم طراحی کرد اظهار‌ داشت: در دهه اول پیروزی انقلاب دشمن گروه‌هایی را از طوایف مختلف تحریک کرد تا بتواند آن وحدتی را که حول محور انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت، اختلاف افکنی کند اما با هوشیاری ملت، رهبری و ولایت فقیه این توطئه خنثی شد.

 جانشین یگان امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای اینکه بتواند شعاع انقلاب اسلامی را در نطفه محدود کند پنج جنگ «سه جنگ مستقیم و دو جنگ نیابتی» را در منطقه ما طراحی کرده است.

مرادی تصریح کرد: برادران ما در جبهه مقاومت کاری کردند کارستان؛ برای اولین بار در طول تاریخ عمر نحس رژیم صهیونیستی، درسی فراموش نشدنی در لبنان در جنگ 33 روزه به آنها دادند.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ‌ها را باخته و به اهدافش نرسیده است، افزود: جمهوری اسلامی با همت مردان مرد این سرزمین و با وحدت مثال‌زدنی و فراموش نشدنی این امت به لطف الهی هر روز پر رونق‌تر از قبل به کار خودش ادامه می‌دهد.

جانشین یگان امام علی (ع) سپاه پاسداران بیان کرد: اینکه می‌بینید تمام توطئه‌ها در بحث جریان انقلاب اسلامی توسط دشمن یکی پس از دیگری عملیاتی شده و خنثی می‌شود علتش وجود ولی‌فقیه است که عامل وحدت و اتحاد ملت است. این اتحاد و یکپارچگی ملت عامل موفقیت ماست.

وی اظهار داشت: خدا حفظ کند این فرمانده بی‌بدیل و کم‌نظیر سپاه اسلام را، این فرزند شجاع، سردار دلاور سپاه اسلام سردار سلیمانی. مردم با مقاومت خود در سوریه معادله شکست را تبدیل به معادله پیروزی کردند.

مرادی با بیان اینکه داعش خطرناک‌ترین خطر برای جهان اسلام است، گفت: در طول تاریخ بشریت موجودی خطرناک‌تر از داعش سراغ نداریم اینکه موجودی به نام انسان تحت عنوان تفکر داعش نوزادی را از سینه مادر جدا کند و او را به سیخ بکشد و روی آتش کباب کند و وسط پلو بگذارد و به مادر اجبار کند که این غذا را بخور این موجود از بدترین حیوان هم پست‌تر است.

جانشین یگان امام علی (ع) سپاه پاسداران گفت: داعش توسط نظام سلطه متولد می‌شود و فضای مجازی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و جنایت‌های ضد بشری که داعش انجام می‌دهد بلافاصله با فضای مجازی غرب پخش می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز آن قولی را که سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی در شهادت شهید حججی داد ظرف سه ماه خلافت داعش را از بین بردیم، به لطف الهی و به همت بچه‌های اهل سنت و تشییع و آزادگان و ملیت‌های مختلف، داعش امروز سرزمینی ندارد اما تفکر داعش همچنان باقی است.

انتهای پیام/

نظر شما