شناسهٔ خبر: 24222025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرانی که طایفه‌ای عمل کنند در انتظار برخوردهای شدید باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مدیرانی که در توزیع فرصت‌ها قبیله‌ای و طایفه‌ای عمل می‌کنند در انتظار شدیدترین برخوردها هم باشند.

صاحب‌خبر -
یاسوج- خبرنگار کیهان:

علی محمد احمدی تصریح کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های یاسوج، باشت، گچساران و چرام استاندارد تخت‌های بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد از متوسط کشوری بالاتر می‌رود و به استاندارد جهانی نیز نزدیک می‌شود.
وی گفت: این استان سرشار از قابلیت‌ها است. فقط دلسوزانی می‌خواهد که بیایند و با سعه صدر برای این مردم خونگرم کار کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه در استان یک تغییر رویه در زمینه مدیریتی در حال اتفاق است، یادآور شد: تعهد، نظم‌پذیری، قانون‌پذیری و دیگر بسترهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت در این استان در حال تغییر است.
احمدی اظهار داشت: در این استان نرخ بیکاری باید بسیار پایین‌تر از وضعیت کنونی باشد و برای تحقق این امر باید کار و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها، همه نخبگان و افراد تأثیرگذار باید غیرتمندانه برای توسعه این استان به همدیگر کمک کنند.
منابع انسانی استان تحصیلات خوبی دارند و آموزش دیده‌اند و ما در حال بازآرایی مدیریت‌ها هستیم.
احمدی اظهار داشت: در بحث تغییر مدیران با توجه به اینکه به تغییرات اتوبوسی اعتقادی ندارم اما با حفظ احترام افراد در حال تغییر مدیران هستیم و این هم طبیعی است که در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد. برخی مدیران بی‌خیال بودند که مقصر این بی‌خیالی هم کسانی هستند که از آنها نخواستند کار کنند.
احمدی از در دست اجرا بودن 17 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه انرژی خبر داد و افزود: اگر فقط طرح‌های پتروشیمی استان تکمیل شود در استان بیکاری نخواهیم داشت و باید از بیرون استان نیرو وارد کنیم.
احمدی پیشران توسعه در شهرستانهای گرمسیری را انرژی دانست و بیان داشت؛ در شهرستان بویراحمد پیشران توسعه گردشگری و کشاورزی است اما فرصت خوبی در حوزه پتروشیمی هم پیش آمده که نباید آن را از دست بدهیم، پتروشیمی بویراحمد یک طرح سرمایه‌گذاری خوب بخش خصوصی است و فرصتی برای توسعه شهرستانهای سردسیری استان است. وی هدف اول خود را اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان دانست و اضافه کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خوابیده‌اند و ما مشکلات تمام این واحدها را بررسی خواهیم کرد. استاندار با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه سیکل ترکیبی در شهر دهدشت تصریح کرد: احتمال دارد فردا عده‌ای که تا دیروز زمین‌های دیمشان به عنوان مثال 5 ریال هم نمی‌ارزید مقابل احداث این نیروگاه بایستند، اما این سرمایه‌گذاری‌ها برای مردم استان منافع زیادی در بر خواهد داشت و منافع مردم را با هیچ ملاحظه‌ای عوض نمی‌کنیم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه استخدام‌های طایفه‌ای و ترک تشریفات در مناقصات را از دردهای این استان بیان کرد و افزود: به سازمان نظارت گفته‌ام که برخورد کنند و مطمئن باشید که هر جا قانون رعایت نمی‌شود اولین کسی هستم که این رویه را اصلاح می‌کنم.

نظر شما