شناسهٔ خبر: 24221615 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فتحی خبر داد

امدادرسانی به یک هزار و ۷۹۸ نفر در ۱۰ استان متاثر از برف و کولاک/ اسکان اضطراری ۱۶ نفر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و ۷۹۸ نفر در ۱۰ استان متأثر از برف و کولاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیرو های جمعیت هلال احمر از روز ۲۷ بهمن ماه اقداماتی را برای کمک به شهروندان گرفتار در برف و کولاک انجام داده اند، اظهار کرد: از روز ۲۷ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح امروز(سه شنبه اول اسفند ماه)، ۱۰ استان متاثر از برف و کولاک بوده و در همین راستا نیرو های هلال احمر به شهروندان این مناطق خدماتی را ارائه کرده اند.

وی افزود: استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزسان، زنجان، قزوین، کردستان، گلستان و لرستان طی روز های گذشته با برف و کولاک شدید همراه بوده اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات رسانی نیرو های امدادی در محور های مواصلاتی کشور، تصریح کرد: در حال حاضر نیرو های هلال احمر در ۲۷ محور، شهر و روستا در حال امدادرسانی هستند و تاکنون به یک هزار و ۷۹۸ تن امدادرسانی شده و ۱۶ نفر نیز اسکان اضطراری یافته اند.

فتحی تصریح کرد: تاکنون ۳۲۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف با کمک نیرو های هلال احمر رها سازی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما