شناسهٔ خبر: 24221598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعلام برنامه های کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان برای نوروز۹۷

خبرگزاری شبستان: نماینده کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرخراسان رضوی گفت: طرح های کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرخراسان رضوی برای نوروز۹۷ از تاریخ۲۳بهمن سال ۹۶آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل گنجی نماینده کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرخراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:طرح های کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرخراسان رضوی برای نوروز97 از تاریخ۲۳ بهمن سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال اینده ادامه خواهد داشت هم چنین پش فروش بلیط های نوروزی از هفدهم بهمن رسما روی سامانه فروش بلیط اینترنتی آغاز شده است.

 

وی با اشاره به این که 4 هزارو600 دستگاه انواع ناوگان مسافربری جاده ای در استان وجود دارد افزود: در نوروز سال آینده 8هزارو560راننده ناوگان مسافربری به ارائه خدمات خواهند پرداخت، هم چنین 14 ستاد پایانه مسافربری،132 شرکت مسافربری و60دفتر اختصاصی خدمات مسافربری و آژانس در ایام نوروز فعال خواهند بود.

 

نماینده کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرخراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود در حوزه حمل و نقل جاده ای شاهد 20 درصد افزایش جابه جایی مسافر،افزایش 12 درصدی مسافر در حمل و نقل هوایی و 5 درصد افزایش مسافر در حمل و نقل ریلی باشیم.

 

گنجی با اشاره به این که 98 قطار با ظرفیت 40هزار نفر از 27 نقطه کشور به مشهد در نظر گرفته شده است،افزود:10 مرکز معاینه فنی،6مرکز امداد فنی،35 رادارخانه در سطح خراسان رضوی  از امکاناتی هستند که در حوزه حمل و نقل برای خدمت به زائرین در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما