شناسهٔ خبر: 24221394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

واکنش تعزیرات به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرانفروشی در پارک‌ها

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: گرانفروشی تخلف است و برای واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند، پرونده تعزیراتی تشکیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهمن حسن بیگی، معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فروش اجناس با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در غرفه های داخل پارک ها و بوستان ها اظهار کرد: گرانفروشی تخلف است و برای واحد های صنفی که اقدام به گرانفروشی می کنند، پرونده تشکیل می شود.

وی افزود: به همین منظور در قالب گشت های تعزیرات و با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از غرفه های داخل پارک ها و مراکز تفریحی بازدید به عمل می آید و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی نسبت به تشکیل پرونده تعزیراتی اقدام می شود.

حسن بیگی اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی غرفه های موجود در پارک ها و مراکز تفریحی می توانند موضوع را از طریق سامانه 135 تعزیرات و 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت به شکایات آن ها رسیدگی شود.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در پایان گفت:تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی برخورد خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما