شناسهٔ خبر: 24221109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار فتحی:

شهدا با نثار خون خود امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: شهدا با نثار خونشان، امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و جوانان نسل امروز با الگوگیری از زندگی شهداء می‌توانند در آینده ایران اسلامی نقش‌های مهم و ارزشمند را ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار محسن فتحی‌زاده در دومین یادواره شهدای انتظامی گلستان اظهار کرد: استقلال و آزادی کشور و امنیتی که در کشور ما وجود دارد حاصل رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهداء است.

وی ادامه داد: همین شهادت‌ها و رشادت‌ها است که کشور را بیمه کرده و در برابر توتطئه دشمنان موفق شده‌ایم تا پیروز شویم و همیشه باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و این فرهنگ ارزشی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: شهدا با نثار خونشان، امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و این جوانان نسل امروز با الگوگیری از زندگی شهدا می‌توانند در آینده ایران اسلامی نقش‌های مهم و ارزشمند را ایفا کنند.

فتحی‌زاده تاکید کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و خدمتگزاران مردم و انقلاب افتخار می‌کنند در این مسیر قدم می‌دارند.

وی اضافه کرد: شهادت راه و رسم مردان خداست و در نیروی انتظامی نیز درب شهادت همیشه باز است زیرا کارکنان ناجا به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقای سطح امنیت و آرامش، برخورد با متخلفان، مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت تلاش می‌کنند و در این راستا تا پای جان ایستاده‌اند.

فرهاد زمانی

 انتهای پیام/

نظر شما