شناسهٔ خبر: 24221077 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

بیگی:

ليست اميد در حال جمع‌آورى امضا براى استيضاح آخوندى/ جانبدارى حزبى موجب ناديده گرفته شدن فقدان صلاحيت‌ها شده است

نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه امروز ليست اميد در حال جمع‌آورى امضا براى استيضاح آخوندى است و شايد تصور مى‌كنند، مي‌توان جبران کرد، گفت: قطار تبريز- مشهد از جمله همين فجايع است،برخی اعتبار خود را به هم حزبى بودن و طرف‌دارى از دولت گره زدند و خون‌هاى ريخته شده را ناديده گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، احمد علیرضابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به سقوط هواپیمایی تهران- یاسوج اظهار کرد: در تمام مصیبت‌هایی که رخ می‌دهد، آثارى از اهمال و سهل‌انگارى هویداست، انتقادها هم بلافاصله جنبه سیاسى پیدا مى‌‌کند و گروهى از روى عصبیت حزبى و بدون توجه به حقوق مردم در صدد دفاع از هم‌حزبى خود برمی‌آیند.

وی افزود: قطار تبریز- مشهد از جمله همین فجایع است و برخی اعتبار خود را به هم‌حزبى بودن و طرف‌دارى از دولت گره زدند و خون‌هاى به ناحق ریخته شده را نادیده گرفتند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه حوادثی از جمله زلزله کرمانشاه و خبرهاى ناگوارى که از مسافران هواپیماى یاسوج مى‌رسد، پشت سرهم اتفاق می‌افتد،ناخوشایند است، اظهار کرد: آخر قبیله‌پرستى تا کى می‌خواهد، ادامه پیدا کند و چه چیزى سبب می‌شود نمایندگان مجلس این همه دلایل روشن را نادیده بگیرند.

وی افزود:دوبار آقای آخوندى در معرض رأى نمایندگان دوره دهم قرار گرفت یکى استیضاح حادثه قطار و دیگرى رأى اعتماد دولت دوازدهم بود ولى هربار با شیوه‌هایى که خود می‌داند، توانست نسبت به قبل آراء بیشتر نمایندگان را از آن خود کند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه این‌ها در صفحات تاریخ ثبت است و در ذهن و خاطر مردم باقى خواهد ماند.

وی با تاکید به اینکه جانبدارى حزبى موجب نادیده گرفته شدن فقدان صلاحیت‌ها شده است،گفت: مصداق این حرف را می‌توان برای زمانی دید که آقای پورسیدآقایى که به واسطه حادثه قطار تبریز- مشهد با قبول مسوولیت خطای خود، مستعفى شد بلافاصله به معاونت حمل و نقل شهردارى تهران منصوب شد.

بیگی با اشاره به اینکه امروز لیست امید در حال جمع‌آورى امضا براى استیضاح آخوندى است و شاید تصور مى‌کنند، می‌توان جبران کرد، افزود: باوجود آنچه که اتفاق افتاده، برگشتن از ضرر باز منفعت خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما