شناسهٔ خبر: 24221062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع ۲ شهید گمنام در خورموج

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در خورموج بر روی دستان مردم ولایت‌مدار دشتی تشییع و در بوستان مفتون تدفین شد.

صاحب‌خبر -

تشییع ۲ شهید گمنام در خورموجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مردم شهیدپرور خورموج امروز میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند.

در این مراسم که امام جمعه، فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سایر قشر‌های مردم حضور داشتند دو شهید گمنام دفاع مقدس را در آغوش گرفتند و با شعار‌های این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ما است دو شهید گرانقدر را با شکوه هر چه تمام‌تر تشییع کردند.

پیکر پاک دو شهید گمنام یاد شده از میدان شهید بهشتی تا بوستان مفتون خورموج تشییع و سپس در این بوستان به خاک سپرده شدند.

این شهدا ۲۴ و ۲۹ ساله هستند و در عملیات‌های رمضان و خیبر در شرق بصره و مجنون به شهادت رسیده‌اند.

برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در وصف شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهیدان گمنام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

امام جمعه خورموج در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرای اطهار (س) با قدردانی از حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر پاک این شهدا اظهار داشت: مردم شهرستان دشتی در عرصه استکبارستیزی دارای جایگاه والایی هستند که این مهم در تاریخ دفاع مقدس ثبت است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با بیان اینکه پنج شهید گمنام در گلزار شهدای شهر خورموج خاکسپاری شده‌اند خاطرنشان کرد: در راستای ترویج روحیه شهادت طلبی در میان مردم شهدای گمنام را در بوستان مفتون دفن کردند تا برکت این شهیدان به سایر مردم افزون شود.

انتهای پیام/م

۲ شهید گمنام در خورموج تشییع شد

برچسب‌ها:

نظر شما