شناسهٔ خبر: 24221040 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج|"نجار" فرماندهی عملیات امداد و نجات را در منطقه سقوط هواپیما ‌بر عهده گرفت

R41452/P1377/S6,69/CT11

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرماندهی عملیات امداد و نجات ‌در منطقه سقوط هواپیمای "تهران ـ یاسوج" بر عهده اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست ستاد مدیریت بحران سانحه هواپیمای " تهران – یاسوج" با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: با سعه صدر و حوصله باید این بحران  مدیریت شود و همه به صورت تیمی و یکپارچه برای حل این بحران اقدام کنند.

وی بر ضرورت  تقسیم کار از سوی دستگاه‌ها برای جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود نیروهای نظامی و انتظامی و سایر ‌دستگاه‌های خدمات رسان به صورت هماهنگ اقدام و از تک روی خودداری کنند و بدون شک هر کسی در راستای خدمت دهی کوتاهی کند خیانت کرده و قابل بخشش نیست.

احمدی با اشاره به هماهنگی و همکاری استانداری‌های  اصفهان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد از دقایق ابتدایی حادثه با محوریت استانداریکهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تصریح کرد: از امروز و با حضور نماینده وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور فرماندهی عملیات بر عهده وی خواهد بود و همگان موظفند در قرارگاه عملیات همه هماهنگی‌های لازم را با وی انجام دهند.

وی از تشکیل اکیپ‌های مشاوره‌ای برای آرامش و تسکین روانی خانواده‌های حادثه دیدگان در محل حادثه خبر داد و گفت: این اکیپ ها توسط سازمان بهزیستی استان‌های فارس و کهگلویه و بویراحمد هدایت می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلاویه و بویراحمد با بیان اینکه از هرگونه پرواز غیرضرور در منطقه جلوگیری و تنها بالگردهای عملیاتی و امدادی در قرارگاه عملیاتی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی هر دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان تدابیر امنیتی لازم در مسیرهای منتهی به وقوع حادثه را کنترل و رصد می‌کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در حوزه سقوط پرواز "تهران ـ یاسوج" و وضعیت حادثه دیدگان تنها از سوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور انجام می‌شود، بیان کرد: برای جلوگیری از شایعات و تشویش اذهان عمومی هیچ فرد دیگری در این خصوص حق مصاحبه ندارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما