شناسهٔ خبر: 24220922 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| آئین تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در دزفول برگزار شد

R41468/P1377/S6,57/CT11

همزمان با ساروز شهادت جانسوز حضرت ام ابیها(س) پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دزفول برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، طلاب، روحانیون، بسیجیان، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان استان خوزستان همچنین با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی در دزفول تشییع شد.

این برنامه از آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) دزفول آغاز شد و مردم شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهواز، چغامیش، دزفول، گتوند، شوشتر، شهر حمزه و ترکالکی پیکر پاک و مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در برگرفتند.

آئین تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دزفول با اجرای مارش و احترام نظامی نیروهای مسلح حاضر در این شهرستان آغاز و سپس پیکر مطهر شهدا بر دستان پر مهر و محبت مردم پایتخت مقاومت ایران قرار گرفت و در خیابان‌های شهر تشییع شد.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به شهر چغامیش، شهر حمزه، شهرک خیبر و تیپ 292 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل شد تا در این 4 نقطه آرام بگیرند.

همچنین همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت جانسوز حضرت صدیقه طاهره(س) آئین وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان دزفول در معراج شهدای اهواز پادگان شهید علی محمودوند برگزار شد.

پس از این برنامه کاروان حامل پیکر مطهر شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس از معراج شهدای اهواز به سمت دزفول پایتخت مقاومت ایران حرکت کرد تا مردم دزفول آنها را در آغوش بگیرند.

در بدو ورود پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس مورد استقبال جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان دزفول قرار گرفت.

پاسداران و بسیجیان و تعدادی از سربازان سپاه دزفول با حضور در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام، به آنها ادای احترام کردند و برای شادی روحش این شهیدان گلگون‌کفن آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما