شناسهٔ خبر: 24220855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلگرام پس از دقایقی قطعی دوباره وصل شد

ساعتی پیش پیام‌رسان تلگرام برای گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌های خانگی از دسترس کاربران خارج شد، اما دقایقی بعد دوباره وصل شد.

صاحب‌خبر -

تلگرام مسدود شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی پیش دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی تلگرام به دلیل نامعلوم قطع شد؛ هم نسخه‌ی موبایلی و هم نسخه کامپیوتری این نرم‌افزار پیام‌رسان، برای مشترکان اینترنت ثابت و همراه مسدود شده بود.

همچنین بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که حتی با استفاده از فیلترشکن هم، استفاده از تلگرام امکان‌پذیر نبود و این احتمال می‌رفت که سرورهای اصلی این پیام‌رسان قطع شده باشد.

پس از حدود یک ساعت قطعی، تلگرام دوباره وصل شد و کاربران توانستند به حساب‌های کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

همچنین دقایقی پیش صفحه رسمی پیامرسان تلگرام در توییتر اعلام کرد که این قطعی از جانب خود شرکت تلگرام بوده است و به خاطر این مشکل، از کاربران خود عذرخواهی کرد. آنطور که در این توییت آمده، 99 درصد وضعیت تلگرام به حالت عادی بازگشت.

لازم به ذکر است مخاطبان در صورت بروز مجدد چنین مشکلاتی، می‌توانند برای دریافت اخبار باشگاه خبرنگاران جوان، از کانال ما در سایر شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان مانند سروش، آی‌‌گپ و ویسپی استفاده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما