شناسهٔ خبر: 24220637 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ارسال 115 اثر به جشنواره رسانه ای پیام انقلاب در ارومیه

گروه فرهنگی - سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه از ارسال 115 اثر به جشنواره رسانه ای پیام انقلاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی، سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان اینکه آثار ارسالی در قالب فیلم، گزارش تصویری، گزارش خبری، مصاحبه تفصیلی، یادداشت و خبر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود : از 115 اثر ارسال شده تعداد 100 اثر پذیرش شده و به مرحله داوری راه یافته است.
وی بیان کرد : آثار راه یافته به مرحله داوری 68 اثر خبر، 15 مورد یادداشت و 17 مورد نیز شامل گزارش است.
وی اظهار کرد : موضوع آثار ارسال شده در رابطه با قیام دوم بهمن ارومیه، مبارزات حاج آقا حسنی، مبارزه با اسکتبار و نابودی طاغوت و مبارزه برای استقلال و آزادی بوده است.
اسدی گفت : مراسم اختتامیه جشنواره روز یکشنبه 6 اسفند ماه سال جاری ساعت 16 با حضور مدیران استانی در محل فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شده و از آثار منتخب جشنواره با لوح سپس و اهدای جوایز نقدی تجلیل خواهد شد.
سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه در رابطه با هدف از برگزاری جشنواره نیز گفت : نخستین دوره این جشنواره با هدف انتقال پیام انقلاب اسلامی، تشویق رسانه ها در خصوص پرداخت هرچه بیشتر به حوزه موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و اسکتبار ستیزی برگزار شده و امید است بتوانیم در سال های آتی این جشنواره را بهتر و پربارتر برگزار کنیم.

نظر شما