شناسهٔ خبر: 24220041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

دیدار مقانلو با رئیس فدراسیون تکواندو/ علت؛ دلتنگی برای پولادگر

در شرایطی که روز گذشته (دوشنبه) رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در جریان بود، سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو با محمد پولادگر دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شورای فنی فدراسیون تکواندو پنجشنبه 26 بهمن ماه به بررسی عملکرد یک ساله مهدی بی باک در سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندو پرداخت و با ارائه گزارشی به کمیته فنی تصمیم گیری در خصوص آینده سرمربیگری تیم ملی را به این کمیته واگذار کرد.

در همین راستا و طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در خصوص احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی تکواندو یا ابقای مهدی بی باک شنیده شده است و حتی برخی رسانه ها از گزینه هایی به عنوان جانشین سرمربی تیم ملی نام برده اند.  

بیژن مقانلو، سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو یکی از گزینه هایی است که از او نیز به عنوان یکی از کاندیداهای جانشین بی باک یاد شده است و برخی رسانه ها حتی از احتمال بازگشت مقانلو به تیم ملی خبر داده اند. روز گذشته (دوشنبه) نیز در شرایطی که رقابت های لیگ برتر در حالی پیگیری بود، مقانلو با رئیس فدراسیون تکواندو دیدار کرد تا به گمانه زنی ها بیشتر دامن بزند. 

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو البته در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این موضوع را تکذیب و دلیل دیدار خود با رئیس فدراسیون تکواندو را دلتنگی برای پولادگر اعلام کرد. مقانلو همچنین مدعی شد در این دیدار هیچ صحبتی درباره تیم ملی با رئیس فدراسیون تکواندو نداشته است. 

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما