شناسهٔ خبر: 24219696 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات رییسه مجلس: قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست با عوامل اغتشاش شب گذشته خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیجی شد، به شدت برخورد کنند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا کاتب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن جنایات شب گذشته اغتشاشگران در تهران گفت: جنایت وحشیانه اغتشاشگران که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از عوامل نیروی انتظامی و بسیج شد نشان داد، دشمنان به دنبال ایجاد ناآرامی در کشور هستند.
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای ماموریت اصلی خود شب گذشته وظیفه قانونی خود را انجام داد و در برابر اغتشاگران ایستادگی کرد.
وی افزود: تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیروهای امنیتی کشورمان را محکوم می کنیم، این تفکر در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که اگر عده ای اعتراضی دارند این گونه به خیابان بیایند و به مردم و اموال عمومی حمله کنند.
نماینده مردم گرمسار در مجلس ادامه داد: به خشونت کشاندن جامعه و ایجاد بی نظمی در همه جای دنیا محکوم است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست با عوامل اغتشاشات شب گذشته با شدیدترین شیوه های قانونی برخورد کند تا این اغتشاشگران بدانند که نباید به مردم و اموال عمومی آسیب بزنند.
وی تاکید کرد: باید این موضوع در جامعه نهادینه شود که اگر اعتراضی وجود دارد این اعتراض در راستای قانون مطرح شود، کشور تابع قانون است و اعتراضات را نباید به شکل خشونت آمیز مطرح کرد.
کاتب گفت: این اغتشاشگری ها و ضربه زدن به اموال مردم و جان آنان دور از انسانیت و اخلاق دینی است.
شب گذشته در یکی از خیابان منطقه پاسداران تهران ناآرامی هایی رخ داد که در نتیجه آن سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
سیام**9121**1545

انتهای پیام /*

نظر شما