شناسهٔ خبر: 24219676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری| بالگرد و پهباد هلال احمر برای پیدا کردن صیادان در ساحل جویبار مستقر شد

R41358/P1377/S6,74/CT12

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ادامه عملیات این جمعیت برای مشخص شدن سرنوشت ۳ صیاد مفقود شده در ساحل شهرستان جویبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار داشت: صبح دوشنبه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مازندران اعلام شد سه نفر از صیادان روستاهای ساحلی شهرستان جویبار که شامگاه روز یکشنبه به دریا رفتند تا کنون بازنگشتند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای نیروهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان و نجاتگران جویبار به منطقه ساحلی مورد نظر اعزام شدند و علی رغم نامساعد بودن وضعیت شرایط جوی، بالگرد امدادی هلال احمر استان برای مشارکت در عملیات اقدام به پرواز کرد و بیش از یکساعت منطقه مورد نظر را مورد کاوش و جستجو قرار داد.

اکبری بیان کرد: از صبح سه شنبه بالگرد امدادی هلال احمر استان مجددا اقدام به پرواز و جستجو در منطقه احتمالی مفقود شدن صیادان مذکور کرده که این عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به منظور اشراف کامل و جستجوی دقیق منطقه، از ظرفیت یک فروند پهباد استفاده شده که این عملیات هم اکنون ادامه دارد.

اکبری با ابراز همدردی با خانواده‌های صیادان مفقود شده، گفت: جمعیت هلال احمر استان با تمام توان در منطقه حضور دارد و عملیات جستجو برای مشخص شدن سرنوشت صیادان مذکور همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

نظر شما