شناسهٔ خبر: 24219646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

طی پیامی به سردار اشتری مطرح شد:

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای مقابله با اشرار خیابانی

شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان تهران طی پیامی به سردار اشتری از آمادگی خود برای مقابله با اشرار خیابانی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان تهران طی پیامی به سردار اشتری درباره حمله امشب دراویش گنابادی به یکی از کلانتری های نیروی انتظامی و شهادت ۳ نفر از کارکنان این کلانتری گفت: اگر به هر دلیل دست آن نیرو در برخورد با این اوباش بسته است، برادران شما در نیروی مردمی بسیج آماده در هم پیچیدن طومار این کژ اندیشان بی هویت اند.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه الراجعون
سردار اشتری
فرماندهی محترم نیروی انتظامی
اندک زمانی از خبر از دست دادن عزیزانمان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران _یاسوج نمی گذرد که باز خبری تلخ دیگر چنگ بر روح و روان مان می اندازد.
شهادت چند تن از دلاورمردان سبز پوش نیروی انتظامی آنهم در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و بر هم زدن نظم و امنیت برخی از خیابان های تهران به دست حیواناتی درنده و سبک مغز چنان بر ما سخت گذشت که نتوانستیم برادرمان جناب سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی را مورد خطاب قرار ندهیم.
سردار عزیز، در سخت کوشی و وظیفه شناسی شما و نیروهای تحت امرتان در برخورد با قانون شکنان و نافیان امنیت عمومی هیچ شکی بر دل نداریم، اما سوالی ما را سخت آشفته است که چرا برخورد آن نیروی محترم با چنین جانوران موزی رنگ و بوی تسامح به خود گرفته است که این چنین مستانه به خود جرات عربده کشی می دهند و امنیت و جان و مال ملت شریف ایران را به خطر می اندازند؟
فرمانده محترم نیروی انتظامی، اگر به هر دلیل موجه و غیر موجه ای(که مطمئنا هر دلیلی مبنی بر عدم برخورد با قانون شکنان بی ریشه امری است غیر موجه!!) دست آن نیرو در برخورد با این اوباش اجاره ای بسته و محدود است. برادران شما در نیروی مردمی بسیج و فرزندان حیدری امام امت، آماده در هم پیچیدن طومار این کژ اندیشان بی هویت اند، که کارنامه درخشان فرزندان انقلابی امت نشان از سابقه ای بی بدیل در بی خانمان کردن ناکثین و مارقین دارد.
وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغالِبُونَ»
انتهای پیام/
 

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما