شناسهٔ خبر: 24219473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تور جهانی والیبال ساحلی کیش/ ایران (6) مغلوب اندونزی شد

کیش - ایرنا - تیم ملی والیبال ساحلی (6) ایران روز سه شنبه در نخستین دیدار در تور جهانی سه ستاره کیش مغلوب نماینده ای از کشور اندونزی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فدراسیون والیبال، سومین و آخرین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از ساعت 9 صبح سه شنبه به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.
در دیدار افتتاحیه این رقابت ها تیم های ایران شش (محمدرضا شبیری - رسول خواجه) و اندونزی دو (گیلانگ رمضان - دانانگسیاه پریبادی) در زمین اصلی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ایران در این مسابقه با نتایج نزدیک و با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 14 مغلوب اندونزی شد تا از دور رقابت ها کنار رود.
تیم اندونزی دو در دومین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف اوکراین دو (ولادیسلاو لمِلیانچیک – سرگئی پوپوف) می رود تا در صورت شکست این تیم راهی جدول اصلی این رقابت ها شود.
همچنین در دیگر دیدار همزمان تیم سوئیس یک (آدریان هایدریش – میرکو گرسون) و اوکراین دو (ولادیسلاو لمِلیانچیک – سرگئی پوپوف) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اوکراین دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 17 به پیروزی رسید.
تیم روسیه یک (سرگئی گوربنکو – واسیلی ایوانوف) نیز در زمین شماره سه همزمان به مصاف لهستان سه (متئوش پاشکوفسکی – متئوش لایسیکوفسکی) رفت. روس ها در این مسابقه در 2 ست متوالی با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 18 مغلوب لهستان شدند و از دور رقابت ها حذف شدند.
در جدول مقدماتی این رقابت ها 32 تیم در دو مرحله به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می روند تا بعد از 24 مسابقه هشت تیم برتر راهی جدول اصلی تور جهانی کیش شوند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
6993 /6048

انتهای پیام /*

نظر شما